Engla

Har lyssnat på en del olika diskussioner om Engla under dagen, både i skolan och på bloggen,
 
Jag tände ett ljus i går, och när jag tittade ut genom fönstret så jag att det brann ljus runt om i lägenheterna i området. Jag måste säga att jag blev rörd när jag såg det. Jag kan förstå vad mäniskor menar då de undrar varför man inte gör det samma för alla barn. Det finns det inget egentligt svar på, men jag vet att när jag tände mitt ljus i går så var det för Engla, och för alla andra barn som råkat illa ut. Jag säger absolut inte att det var fel att inte tända ett ljus, det finns andra sätt att visa sin vördnad på, och det är upp till var och en.

Det som hänt henne var fruktansvärt och jag hoppas han som gjort det får tillbringa lång tid i fängelse och där får den behandling som han förtjänat.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0