varför?

Jag anser inte mig själv vara en väldigt pryd människa men jag har en stor begränsning eller om man vill kalla det spärr och det är alla typer av websex, telefonsex, och nätsex. Jag älskar vanligt sex men när en gammal "vän" ringer och ber en skicka en bild på fiffi så är det något som tar emot. Jag menar vad skall han med den till? Sitta och kolla på medan han sitter och tokrunkar på toaletten? Nej jag har mer respekt för mitt kön än att ta bilder på det och sedan skicka det till folk. Vad är nöjet med att se på den bilden? Det finns tidningar med sådant..

Måste dock berätta en kul grej som gjorde min dag lite bättre. Skulle ut och gå i morse och letade i 30 min efter min ipod innan jag gav upp och gick ut ändå. Väl ute så insåg jag att jag troligtvis hade glömt den på gymmet (träningsrummet) i lördags när jag var där sist. Insåg även att om den var borta så måste jag handla inte bara en ny i-pod utan även en ny dator eftersom det fortfarande inte går att köra i-tunes på min laptopp. Detta troligtvis för att jag vart inne på för många "olämpliga sidor" igen, det var i alla fall den förklaringen som killen i data butiken gav mig sist jag var där för att lämna in min kärlek på lite vårstädning eftersom jag trodde att det bara var det som skulle till för att lösa problemet med att datorn hängde sig hela tiden samtidigt som<br />bilden bara fladdrade och den brummade som en traktor, men ack så jag bedrog mig. Det visade sig att problemet var lite större än så, jag fått in så mycket virus i datorn att jag hade klarat att krascha hela mitt windows program och ett par andra och det skulle ta minst tre dagar att reparera det lilla problemet. Jag har verkligen ingen tur med elektriska saker... Tänkte i alla fall bara ta vägen om "gymmet" på vägen hem för att kolla om den mot all förmodan var kvar. Möttte städerskan i dörren och frågade om hon sett en vit i-pod, -Ja är det en vit sak med hörlurar på så ligger den här inne på hyllan. Det var då jag fick tillbaka tron på mänskligheten igen. Den hade legat väl synlig på hyllan där inne i två dagar utan att någon hade tagit den. Ibland har tydligen även jag tur med elektriska saker. Problemet med min i-pod är bara att eftersom I-tunes inte fungerar på datorn så kan jag inte lägga in ny musik utan måste nöja mig med min playlist från 1900-talet. Kanske borde låta min tv ramla ner på min i-pod, laptopp och dvd som tyvär råkade ligga under och ta ut det på min drulle försäkring... Moral? nej det har jag aldrig hört talas om, vad är det? en planet? en maträtt? inte? nej då vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0