Tenta avklarad

Äntligen klar med tentan. Frågan är bara hur det gick. Behöver dock inte bekymra mig för det på två veckor, då får vi tillbaka resultatet. Nu är det äntligen helg. Skall ut med lite vanliga dödliga människor i morgon (dvs inte studenter). Det skall bli så skönt att sitta med mina vanliga tjejkompisar från tiden innan jag blev student och prata om allt utom skola, tentor och böcker. Jag skall få diskutera viktiga saker som tex smink, kläder, killar, (speciellt ett handjur kommer säkert att hamna på tapeten i morgon misstänker jag) kriser etc. Och allt detta kommer att ske över en ett par flaskor vin. Eftersom jag har haft en hel del dötid den senaste tiden, (detta pga ingen tv, ingen hund och ingen kille), så har jag ju haft tid att annalysera varför jag tror att det gick som det gick med Mr Q (åt helvete kan jag bara säga till er som inte har läst mina tidigare bloggar) och jag har ju dragit mina egna slutsatser som troligtvis kommer att komma upp i kväll,
Kanske skall sluta analysera nu och i stället få på mig lite smink, ta mig ner på stan och möta M. Vi skall ut och tröstshoppa, det finns ingen bättre medicin mot sorger än shopping. Måste hitta ngt kul att ha på mig i morgon. Måste ju börja se till det positiva i mitt liv, solen skiner, himlen är blå, tjejerna kommer i morgon och jag är tillbaka på marknade igen :-) I kväll är det middag med klassen och utgång som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0