poliser överallt

Så trött men så nöjd. Jobbade till två i natt, meningen var att jag skulle sluta runt tolv egentligen enligt min planeringe, men som vanligt så blev det inte helt så. Klockan två stämplade vi ut. Meningen var då att jag skulle hem och packa, men återigen så blev det inte så. "Råkade" ramla in på en klubb med två från jobbet. Måste säga att det var faktiskt väldigt intressant. Vanligtvis brukar det vara lite äldre klientell på detta utestället. Men i kväll var det technofest. Det innebär att istället för de vanliga 30-40 åringarna i baren så var det nu i stället ca 200st 18 åringar på dansgolvet, fast jag tror det stod två personer i baren och drack vatten. Gästerna var iklädda de mest spännande kreationer. Det var mycket hotpants, många i leopard och dessa bars ihop med någon typ av bh och ett par väääldigt håriga stövlar (det är tur att dom har lysnat på sina mammor och håller sig varma om benen). Killarna hade på sig jätte stora (breda) byxor och små linnen. Efter att ha tittat på freakshowen i ca en halvtimme (kände oss ganska gamla och missplacerade där inne) drog vi vidare till grannstället och tog ett par öl till. Halv fyra var man hemma och försökte få ner lite kläder i väskan. Var även tvungen att ta med träningskläder eftersom J har lurat mig, vi skall tydligen på krav maga i 6 timmar i morgon, bakis. Så nu har man det att se fram emot, det är ju iofs alltid kul att slåss.
I  väll däremot blir det polisfest. Äntligen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0