Ordbajs

Har verkligen inget vettigt att skriva i dag. Funderar mest på hur länge jag kommer att klara att bo i denna skitiga lägenheten innan jag får panik och städar, skulle ha gjort det i dag men jag orkar verkligen inte. Jag gissar på att jag skulle nog stå ut två dagar till men att paniken borde komma med stormsteg i morgon.. Mina dammråttor är stora som kalvar vid detta laget. Undrar när det blir hälsofarligt att vistas här inne. <br />Var ute och invigde mina nya stavar i morse. Brukar alltid möta ett gäng med sura tanter på mina morgonpromenader som är ute och rastar sina stavar och dom hälsar aldrig, inte ens om man verkligen ler mot dom. Men i morse när jag mötte dom med mina stavar så kunde jag svära på att minst tre av åtta log. Se nu börjar man till och med bonda med surisarna, kanske tom får följa med dom snart på power walks. Fast å andra sidan, skulle någon av mina vänner se mig med ett gäng pensjonärer ute och powerwalka i grupp så hoppas jag att dom skulle vara såpass goda vänner att dom skulle ta med mig till veterinären och avliva mig på stört. Alla andra ser fjantiga ut när dom är ute med sina stavar,men jag försöker övertyga mig själv om att jag inte ser fullt så konstig ut, jag lyssnar ju i alla fall på techno och promenerar i takt. Kanke borde ta hem dogge igen så jag har en ursäkt att vara i skogen på morgonen.. Nej nu skall jag sova,har ju dejt med pensjonärerna tidigt i morgon..<br />pöss<br /><br />

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0