oj oj så fel det kan bli

Japp då har man gjort grannstaden igen då. Skall nog inte gå dit på ett tag igen.. Tog tåget dit i går. När jag satt på tåget så hade jag en konstig känsla i magen, jag bara viste att jag skulle komma att träff Mr Q..

Började med en förfest hos F´s kompis T. F och T är gamla barndomskompisar så under förfesten fick man reda på en del skvaller från F´s barndom. Alltid lika kul att höra om hur folk har vart innan man träffade dom. Men med F var det inga större nyheter, hon var en bitch då och hon är en bitch nu, fast en kul bitch. Romdrinkarna blandades med bubbel och vi alla gled sakta men säkert in i dimman igen.. Klockan elva smet vi i väg till fabriken dit vi skulle. Väl där inne träffade F massa gamla kompisar som hade fyllt ett helt bord med helrör, så vi vart drinkhoror i går,  Jag är egentligen en person som tycker om att betala för mig och gärna bjuda andra, men vi gjorde ett undantag i går.. Hittade en helt fantastisk kille vid bordet som till min stora lycka var en sådan som spelar på motståndarlaget. Hela han utstrålade gay, sättet han pratade, dansade och förde sig på.. Han och jag hade en fantastiskt kväll ihop, vi porrdansade på dansgolvet halva natten och hade jätte kul. Det vart ganska mycket fysisk kontakt men det gjorde ju inget, han var inte intresserad av mig på det sättet i alla fall..
 Runt klockan halv tre fick jag dock en ganska otrevlig överraskning, han var ju inte alls gay utan snarare väldigt säker på att ha hade dratt vinstlotten med mig den kvällen, det var nu jag lade benen på ryggen och gled lite diskret in i mängnden. Oups! Tänk så fel man kan ha ibland..
Senare på kvällen hade F fått hugg. Det var en kille som inte var något jag hade tatt i. Han var så långt ifrån min smak som det gick att komma. Men det var ju som tur var inte jag som skulle ha honom Problemet nu var bara att jag var tvungen att följa med henne och hugget till den lägenheten där dom skulle visa sin kärlek (allt e väll kärlek efter klockan tre en lördags natt). Jag var väldigt mycket emot detta, men eftersom killen som hon hade med sig var så storsint så tog han med sig en kompis, bara till mig. Wow!! Tänk att det finns så snälla killar...  Killen som var med var ungefär lika långt från min smak som skabbet.
Kom upp till någons lägenhet mitt i stan. Väl där så visade jag väldigt snabbt att det enda jag var intresserad av var att sova.. F och skabbet smet in i sovrummet medan kompisen lade sig på den andra soffan. När jag tänkte att nu äntligen så skall jag få sova så börjar det komma ljud från den lilla kompisen i andra soffan. Allt jag tänkte på var att få tyst på det lilla odjuret som störde min skönhetssömn..
- Så hur kommer det sig att du är singel då? Du är ju snygg..
Vad är det för fråga att ställa? Det har väll ingen betydelse om man är snygg eller inte.
- Sa du att du var 28??
I vårat land så är det inte sed att vara gift innan 15 tänkte jag svara men bet mig hårt i tungan.
Sedan började en 15 min lång utläggning där han förklarade att det var ju inte helt normalt att vara singel när man är så gammal.
Under de första fem minuterrna funderade jag seriöst på att gå bort till honom med min kudde bara för att trycka den, eller kanske bara hålla den över hans ansikte för att få tyst på honom. Men sedan klarade jag i alla fall att somna ungefär när han kom till den delen om att alla kvinnor behöver en man som skall ta hand om dom. Tycker det snarare verkar som de flesta män behöver en kvinna som tar hand om dem.
Vaknade ett tag senare av att skabbet satt lutad över mig i soffan.
-Sover du?
Vad fan tror du??? När jag inte svarade så tog han tag i axlarna på mig och ruskade lit e..
-Sover du?
Tydligen inte..
Sedan började han en helt fantastisk utläggning i tio minuter om att det egentligen var mig han ville ha. Han hade bara tatt med F hem för att jag skulle följa med. Jag började först med att förklara att det inte funkar så. Jag är inte intresserad etc etc. Men efter att idiotet har tjatat i fem minuter (jag avskyr killar som tjatar) så bad jag honom fara och flyga. Då visade han återigen vilken fantastisk man han var genom att fråga han om han inte kunde få en kram och en puss för han skulle gå nu.. Resten av den diskussionen är inget som lämpar sig att skriva här. 
Så han drog i alla fall och lämnade mig och F ensamma i en främmande lägenhet. Nyckeln låg på bordet så vi kunde ju klara oss själva ut..

Fick sova sex timmar i alla fall sedan drog jag hem till J och åt frukost och däckade på soffan. J är gravid i 4e månaden och nu börjar det verkligen synas. Jag har inte sett henne på ett par veckor och var helt förundrad över hur vacker hon var nu. Det strålade om henne på något sätt. Hon var jätte fin jentan. En del människor klär verkligen i att vara gravida.. ( Jag kommer troligtvis se ut som en flodhäst med mörka ringar under ögonen taskig hy och konstant dålig andedräkt för att jag spyr och mår illa hela tiden, med min vanliga otur)
Fick i alla fall en tur på stan och en del bra shopping, J visade mig en helt fantastisk affär med massa fina kläder. Jag vart helt tokig och löpte amok där inne, hade inte J dratt mig därifrån hade jag säkert kunnat prova kläder fortfarande. Hade gömt mig för dem som jobbar där vid stängning och sedan hade jag kunnat ha hela affären för mig själv hela natten och provat i lugn och ro.. Det hade vart nära en orgasmisk upplevelse för mig.
Men helt plötsligt kom bakishungern farandes över mig. Det är ingen ide att försöka förneka den för då blir det bara värre efter ett tag. Kollade runt bland ett par restauranger och slutade upp på en thai restaurang. Vi kommer in där och det första man ser och hör är två fula barn som skriker och bråkar i garderoben. Gav dom en ond blick innan vi gick in och vem är den första person som jag möter om inte Mr Q. Han såg mig inte förrän han var en meter från mig och jag sa hej. Den blicken jag fick var obetalbar. Paniken, ångesten och paffheten lös igenom. Jag kan säga att han var inte det minsta glad att se mig, konstigt... Det var jätte stelt men jag sa i vart fall hej och frågade hur det var innan jag vände ryggen åt honom. Detta var inte en bra dag att möta honom kände jag. Bakis, sovit sex timmar och sedan sprungit på stan en hel dag. Jag kände att den sista energin jag hade rann  ur kroppen. Det visade sig sedan att dom två ouppfostrade skitungarna i garderoben var hans.. 
Han kommer tillbaka in och då ser jag det. Han var inte där själv med barnen utan han hade även en tjej med sig. Hon var min raka motsats, ca 1,50, asiatisk, späd och såg ganska tyst och blyg ut. Jag är lång, blond, kurvig med (alltför) mycket attityd..  
Trodde först att dom bara var vänner då han satte sig mitt emot henne och åt. Men dom var tydligen mer än vänner visade det sig sedan när han gled ner bredvid henne i soffan och hon började matade honom. Så sött... Jag såg inte detta men det förklarde ju ganska snabbt varför han hade sådan panik i ögonen när jag mötte honom. Vad trodde han att jag skulle göra? Ställa till en scen därinne? Snälla någon, det är långt under min värdighet.. 
När han sedan skulle gå stoppade han ungarna under armarna och sprang förbi vårat bord som en strykrädd hund utan att ens säga hejdå..  Just då, precis när det tog slut så kändes det inte så, men nu i efterhand kan jag säga att jag är sååååå glad att det inte blev något mer mellan oss.. Jag har inget intresse av att umgås med en sådan feg ynkrygg. Det var bara en sak som irreterade mig. Hon verkade tydligen väldigt avslappnad runt honom och barnen och det verkade inte så nytt så jag har en svag känsla av att han träffade henne samtidigt som mig. Kanske borde ha gått bort till henne och tackat för lånet och önska henne lycka till..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0