mitt lilla monster

Sitter ute på landet hos mina föräldrar, helt nerhårad och nerdrägglad av tre galna hundar, mammas två långhåriga monster står för hårandet och min lilla kamp/knähund för dregglet. Eftersom jag inte har sett det lilla monstret på nästan en månad så var det som han kände att han var tvungen att ta igen allt pussandet som han missat på 5 min (även om han vet att pussar är fy fy) Men nu ligger han i alla fall utslagen här på golvet vid mina fötter, sjukt nöjd över att matte är tillbaka. Pappa ringde förra veckan när han fick reda på att jag skulle komma hem och hintade lite om att mitt djur kan ha fått lite extra trivselvikt sedan han kom hem, det var en månad sedan han kom hit så jag tänkte kanske 0,5 kg eller något sådant. Jag kan säga att den heffaklumpen som mötte mig i dörren inte är samma slimmade hund som jag skickade bort för en månad sedan. Är det möjligt att en hund kan gå upp 2,5 kg på en månad? han vägde ung 15,5 när han åkte och idag när han landade på vågen så visade den 18KG!!. Men mamma kan NÄSTAN lova i alla fall att han inte har fått något annat än hundmat och bara den ransonen som jag sa. Jag tror att min kära mor talar lite osanning..
Jag har funderat de senaste dagarna och jag har kommit fram till att jag vill träffa lammis snart igen.. Mr Q är ju borta ur bilden nu, messade honom häromdagen och sa att jag var besviken på honom för hur han har skött detta.. fick något lamt meddelande tillbaka där det stod förlåt, ville ju inget illa bla bla bajs bajs bla bla. Hur kommer det sig att en kille kan gå från att vara det mest übermanliga jag har sett på länge, stor krallig, tatuerad, mörk röst, snygg, omtänksam, världsvan, etc till en sådan liten fjolla som inte kan stå för sina känslor eller handlingar? Allt som har kommit ur hans mun den senaste tiden är förlåt, jag ville aldrig såra dig, jag vågar inte, kan inte bla bla bajs bajs bla bla..Blir så trött på folk som inte kan vara ärliga med vad dom vill och känner, tro mig han hade inte behövt ljuga om vad han hade för intentions med detta, Jag anser vad är det för vits med att leka pryd om du träffar en person som du tänder på och han tänder på dig? hade han varit ärlig från början så hade vi kanske kunnat fortsätta träffas, för då hade jag vetat vad det är för lek vi leker. Men nej då.. i stället drar han till med vi är seriösa, skall inte träffa andra bla bla bla. Hur orkar man rabbla sådant skitsnack? Vad är det för fel med frasen vi har bra sex, vi är inte seriösa, vi kan träffa andra, men vi kan också fortsätta ha sex, vill du det? Är inte den meningen så mycket enklare?? Nu pratar jag inte bara om Mr Q även om det kanske låter så utan alla andra killar där ute som ens orkar rabbla allt skitsnacket för att få en tjej i säng.. Kanske skall prova att vara ärliga någon gång, det är faktiskt inte så svårt, och jag kan lova att det finns en hel del tjejer som gärna vill ha ett kk-förhållande. Men i alla fall, jag känner att jag börjar komma över honom nu, och defenitivt nu när han visar hur patetisk han är.. Råkade skicka i väg ett mess till honom som svar efter samspråk med min kompis I (måste säga att jag är stolt över att höra att det finns en elek sida i dig med) där det stod något i stil med att det var tur att jag redan upptäckt hur ynklig han är innan det gick längre. Jag vet ju att jag aldrig kommer få svar på den, han är ju helt otroligt konflikträdd också till råga på allt så jag hade ju kunnat skriva vad som helst, hade aldrig behövt stå till svars för det i alla fall..

Nej nu skall jag och monstret krypa ner i sängen. Är sjukt trött efter allt för många timmar ute i kylan och sittandes på tåg. De närmsta två dagarna kommer att bli fruktansvärt hårda tror jag, i morgon så har L samlat ihop 16 tjejer som skall samlas på en mat och vinkväll hemma hos henne, det skall bli så kul och på lördag e det utgång med bla J min galna tvillingsyster, klonade vän eller what ever, lika är vi i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0