inga fler bodicalls

Det har varit kris. Jag har varit utan dator i jätte massa dagar nu.. Ingen blogg, ingen msn, ingen fb. Hemska öde!! Jag hade tom med mig datorn hem till lägenheten som jag lånade, men den har inbyggt trådlöst nätverk. I lägenheten finns det bara ett nätverk som man använder någon form av sladd till och jag är lika teknisk som en påse ostbågar när det kommer till datorer så det blev det ingen uppkoppling för min del. Dumma dumma!!
Men nu är jag hemma hos föräldrarna igen och knappar på deras, den är inte som min kärlek men den fungerar i alla fall och det är ju mer än vad man kan säga om min..

Utgången på juldagen var det bara att glömma. Jag fick sitta hemma med monstret i stället eftersom dom smällde smällare och han tydligen är offantligt skotträdd. Så nästa vecka skall jag köpa en knallpulverpistol så skall vi hem och öva. Sådana här dumheter kan vi i vart fall inte hålla på med.  Men det kanske var lika bra att det inte blev. Var ute så det räckte i går. Skulle bara på bio och se Casandras dream och sedan ut och ta ett par öl efteråt men så blev det ju inte helt. Filmen var en katastrof. Först hände det ingenting i tio minuter, sedan hände det ngt litet. Efter det så hände det ingenting på en timma, sedan hände en liten sak och tllslut så dog alla. Jag höll på att somna mellan första och andra gången som det inte hände något. Efter detta så var vi tre törstiga flickor som smet in på Tranquilo. Där inne hittade vi S "handyman" (han kan allt, snickra, bartender, kock och tydligen en massa fler snuskiga saker).
En av tjejerna smet vid tolv då hennes bodicall stod utanför och väntade. Så det blev jag och S plus en kompis till henne som dök upp som smet ut på en helkväll. Det blev en lång kväll men klockan halv fyra satt man i alla fall i en bulle på väg hem (själv). Men då ringde Mr body. Inte helt otippat, men han tittade bort en sväng. Väldigt fint att få klämma på den fantastiska kroppen ett tag. Men vi enades om att det var sista gången och vi bara skulle vara vänner från och med nu. Utan special benefits..
Fick sova tre timmar innan pappa ringde och berättade att han skulle hämta mig en timme senare så vi kunde gå ut och handla tv. Fyra timmar och 6 affärer senare så har man en ny platt-tv. Det var en mardröm att springa i affärer i dag, men jag lyckades i alla fall lura in pappsen en snabb sväng på burgerking för en offantligt lyxig middag beståendes av en jätte burgare innan vi åkte hem. Men jag kan säga att det var en slagen krigare som kom tillbaka till lägenheten på eftermiddagen. Stupade rätt i säng och sov till sex då telefonen ringde. SEdan var det bara att började den oändliga resan hem till föräldrarna. Vanligtvis tar det en timma från stan, om man inte har otur och måste åka runt hela halvön innan man kommer hem,  för då tar det 40 min längre tid. Jag hade otur!! Men nu e man hemma i alla fall. Satt på bussen innan och tänkte (hade ju ganska gott om tid att fundera då). Vad skall man lova vid tolvslaget i år??
kom fram till följande.
1. SLUTA RÖKA, om man tänker efter så är det ju en sjukt äcklig vana
2. Skaffa en normal kille i år och sluta titta efter dom stora kralliga korkade killarna ( no offence, men dom är ju oftast inte de smartaste)
3. börja redan nu att träna inför sommaren
4. komma i väg på minst en utomlandssemester 2008 (Danmark och Norge räknas INTE)

Klarar jag tre, eller två av fyra så är jag nöjd :-) i vart fall nr 1 och 3.. eller kanske bara ett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0