God fortsättning och allt det där

Ännu en jul avklarad utan några större incidenter. Min ena bror (jag har tre) hade med sig flickvännnen för första gången. Hon såg först lite chockad ut över hur det var när familjen var samlad, detta händer bara en gång om året så vi har ju en del catching up to do, men hon verkade ta det väldigt bra. Min familj är ju inte den svåraste att komma in i så det är bara att vara lugn egentligen.
I söndags var det meningen att jag skulle ut med bröderna och ta ett par pils och bara snacka skit. Jag kan säga att vi är en lite anorlunda skara som kommer gående. Alla mina bröder ligger runt 190 och är träningsfreak hela bunten så man känner sig lite som en dvärg när man går där i mitten även om jag är över 170 själv. Ölen brukar flöda och humorn brukar vara ganska låg. Det brukar med andra ord vara en väldigt trevlig kväll. Problemet detta året var bara att eftersom den 23e var på en söndag stängde hela den lilla staden (hålan) som vi bor i klockan halv tio. SÅ det blev en väldigt kort tur men det var trevligt. Idag skall jag däremot ut med en gammal kompis från Oslotiden som numera bor i Italien men har klarat att kravla sig hem till Götet dagen till ära. Så jag gissar på att det blir en massa vin i kväll och skitsnack om det gånga halvåret. Så jag skall packa med mig det lilla monstret in till stan, för husfridens skull hos mina föräldrar, så skall vi tillbringa ett par dagar i en lägenhet i stan. Skall bli skönt aytt få vara själv ett par dagar. Det säger jag nu, men jag kommer nog att klättra på väggarna inom två dagar eftersom tjejerna inte är i stan förrän på nyår igen :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0