Fredagskväll hemma

Det är fredagkväll, klockan är tio över tolv och jag sitter hemma själv med ett glas vin, lyssnar på musik och knappar på datorn och tycker faktiskt att det är riktigt skönt. Har precis haft städdag, både av mig själv och lägenheten. Jag har kommit på att städning är som terapi för mig, mycket billigare dock. Ofta när jag är sur och grinig eller ledsen så städar jag. Är jag riktigt arg så blir det en 6-8 timmars sanering av hemmet. Då skall allt vara helt rent efteråt. Vet inte vad det är men det rensar hjärnan när man städar. Man mår så mycket bättre. 

  Fick ett mess från en av brudarna från Oslo om att hon skall hem till den lilla staden här vid sidan nästa helg för att ha en stoooor middag och sedan utgång för att fira sin fördelsedag.. Det kommer bli tjejmiddag med massa kul tjejer och sedan nått som troligtvis kommer att bli en helt galet kul kväll ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0