Dumma dumma mig

FAN!!!!!!!
Ågren ågren ågren..
Helgen blev inte helt som planerad.
Jag och J gick på förfest med hennes kompisar i går kväll.. "Tyvär" så visade det sig att festen bestod av en massa män och få tjejer. Osis!!  Detta var inte vad jag brukar vara van vid då våra förfester brukar bestå av en massa tjejer och en massa små killar. Denna festen bestod av en massa män, de flesta var över 190 långa med en sak gemensamt, dom verkar alla ha tillbringat många långa timmar på gymmet.. Jag var sjukt nöjd med detta faktum.
I takt med att spriten flödade så kännde jag att hämningarna och förnuftet sakta men säkert förvsvann..  Jag och J har som sagt var känt varandra i en herrans massa år och när vi umgås blir det ofta galet. J är inte den mest lugna tjejen man kan träffa och jag kan säga att det smittar.. Jag har oftast vääldigt kul när jag träffar J. 

Råa skämt blandades med en massa snuskprat och taskig humor (gissar på att nivån på den försämrades om möjligt ännu mer i takt med att alkoholkonsumptionen ökade) Det kan ev ha varit så att förra veckans misstag kom upp någon gång under kvällen =I Det är inte klart ännu varför bara, men jag säger bara - lägg handen på magen och se mig i ögonen ÅÅÅÅÅ!! (man måste nästan ha vart där för att förstå)
När spriten var slut så började i den milslånga promenaden till Ladan som det hippa utestället hette som vi skulle till... Väl där så visade det sig att vakterna där har lite samma problem som vakterna här hemma har (för mer info, se inlägg tentafest) och detta resulterade i 40 min i kö. J lyckades smita in efter 10 och lämnade kvar hennes stackars granne med mig i kön (resten av gänget fr festen stod way baack) Men det var bra stämning i kön och grannen var inte helt fy skam så  det var inte så illa att stå där. Väl inne så samlades vi vid det stora vattenhålet, även kallad baren, eftersom vi ansåg att vi hade ju inte fått nog med dricka (nu i efterhand så kanske man kan vara vis nog att inse att jag kanske inte var helt rätt person att ta det avgörandet själv, skall nog lämna över det tillnågon annan nästa gång). Ute i rökrutan senare så fick man en snabb lektion i självförsvar. Minns inte så mycket av det men jag tor nog att jag fick ett par extra blåmärken.. Det räcker iofs att någon ser elakt på mig så får jag blåmärken. Nu i efterhand så kanske det inte var den bästa ideén att prova på det där, men återigen jag var inte riktigt rätt person att fatta några som helst beslut där och då.. Efter stängning skulle vi börja den milslånga promenaden hem. Men någonstanns längst med vägen så lyckades vi tappa bort de andra så det slutade med att jag och grannen stod utanför lägenheten. Han frågade om jag skulle bli med hem till honom och vänta på J och det är klart att man var naiv nog att gå på den, man är ju inte blond för intet, hallå!. Detta var en av mina sämre ideér denna kvällen (eller ja, snare den sämsta).
Natten var väääldigt bra men jag hade jag kunnat dra tillbaka tiden så hade jag inte gjort det igen. Det finns ingen kille som det är värt att förlora en kompis för, oansett vad det gäller.
(Jag är så ledsen J, hade jag kunnat göra det ogjort så hade jag gjort det på ett ögonblick, ville aldrig såra dig, hade jag misstänkt att du skulle ta det så så skulle jag aldrig ha gjort det)
Som sagt var det var en väldigt bra natt, men morgonen var mindre bra. Så nu sitter man här med ågren.. SKIT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0